Kapitel 6!

-          Kom Justin vi går till vårat rum!

-          Okej !

Efter vi hade packat upp i vårt rum så satte vi på oss bikini och badbyxor och tog våra handdukar och gick ner till stranden.

Det var jummet vatten. Jag och Justin lekte i vattnet och lekte.

Sen tog vi våra handdukar och hålde varandra i handen.

Alvas persektiv:

Å vad mysigt vi har det jag och justin gick nyss på stranden och plockade snäckor.

Jag älskar justin och det tyc ker jag alla ska veta. Jag och Justin ska snart gå in till stugan och dricka varm choklad.

Ja vi ska dricka varm choklad på sommaren inte som man brukar göra precis men det kommer att bli mysigt medans vi sitter och tittar på film!

Sen ska vi gå till stranden igen och packa lite picnik och sätta oss på en filt ner mot solnedgången. Å vad jag längtar!

Justins persektiv:

Å Gud vad mysigt vi har haft den bara i 3 timmar en hahaxD

Men sen ska vi ju gå  in och dricka varm choklad på sommaren :D

Det kommer bli ett bra minne det. Sen skulle Alva hitta på någonting som inte jag får veta, det var någonting ikväll.

-          Justin och Alva chokladen är klar nu!

-          Okej vi kommer.

Jag och Justin drack jättemycket choklad så jag tror jag inte årkar någon picnik.

-          Kommer du Justin nu ska jag visa dig överraskningen.

-          Okej vad ska vi göra då??

-          Kom ner så ska jag visa dig.

-          Okej sa justin med en glad röst.

Justin hade klätt upp sig jätte fint med utantröja och shorts. När han kom ner för trappan så såg jag bara hans magrutor blänka:D

-          E Justin brukar du träna??

-          Ja vad då rå??

-          Ingenting sa jag med en överraskande röst.

Jag tog en bindel på justins ögon och jag ledde han ner till stranden.

-          Det här är överraskningen!

Jag hade dukat upp typ som en liten buffé på filten med lite småplock av nötter frukt och godis och sånt.

-          Oj vad fint Alva du har gjort det!

-          Tack jag tänkte att vi kunde ha lite mysigt medans solnedgången är här!

-          Ja gud vad mysigt.

-          E Alva jag måste gå på toa, sa Justin.

-          Okej men skynda dig.

-          Jag skyndar mig!

AAAAAJJJJJ Alva kom AAAAAAAAAjjj

-          Justin vart är du jag kommer!

-          AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ Skynda dig det är bråttom Ajjjjjjjjj!!!!!!!!

Nästa del kommer i kapitel 7!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0