In my heart kapitel 4!

 

Jag flyttade min hand också . Jag lutade min fram mot Justin och Han mot mig. Jag kände att hans läpp kom mot mina läppar!

Efter jag hade kysst Justin så flinade jag och han också. Jag är så glad. Tänk jag är ihop med den snyggaste killen i plugget. OMG!

 

 

-          Hallå Justin är du hemma?

-          Hej mamma jag har en kompis med mig hem idag. Hon heter Alva.

-          Jaha.

 

Justins mamma kom upp till Justins rum.

 

-          Hej Alva jag heter Pattie och jag är Justin Biebers mamma.

-          Hej sa jag med en glad röst. Jag heter Alva.

 

 

Pattie hade llångt och brunt hår. Hon sågutsom att hon bara var typ 32 eller något??

 

-          Vad kul att du är här du är så välkommen!

-          Tack ni är välkommen hem till mig också.

 

 

-          Nu kanske jag ska låta er vara ifred, Jag kan gå ner och göra mat. Men Alva äter du köttbullar och mackaroner?

-          Jaa jag älskar det.

 

 

Justins mamma gick och stängde dörren efter sig. Jag och Justin vi bara fortsattes och pussas. Justin ville ha mig kvar i minnet så han knäppte ett kort på oss.

 

-          Justin och Alva nu är det mat. Sa Justins mamma.

-           Okej vi kommer!

 

Hans mamma var jätte bra på att laga mat!

 

-          Hej då Justin sa jag.

-          Hej då vi syns väll imorgon??

-          Aa vi kan väll vara då eller?

-          Ja det skulle bli jätte kul. Sa Justin.

 

 

Jag stängde dörren och gick hem.

Nu var mamma hemma och hon låsades som om inte vad som hände igår.

 

-          Hej sa mamma. Vad har du gjort idag då?

-          Ja vi har fått en ny klasskamrat i klassen som heter Justin Bieber.

-          Vänta lite här nu..  sa du Justin bieber?

-          Jaa vad dårå sa jag.

 

-          Ja jan är ju världens kändaste artist just nu typ han ska ju ha en film nu den 23 mars.

 

-          Vaaa?

 

Jag tänkte är jag ihop med Justin Bieber??? Gud alla tjejer där ute skulle ju vilja det också är det jag!

 

-          Mamma vet du en sak?

-          Nej vad är det?

-          Jag är...

 

Fortsättningen följer i kapitel 5!


Kommentarer
Postat av: julia berglund

MEEER!! <333

2011-03-21 @ 14:37:49
URL: http://jjuliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0