Justin på Dancing with the Stars?


Dancing With
The Stars celebrity tävlande Romeo har några knep sin glittriga ärmen för att öka sannolikheten att han ska vara i finalen DWTS-bra dans färdigheter, likeabilityoch Justin Bieber? Ja, Biebs själv!

Rapparen, som är ett samarbete med DWTS s blonda smällare Chelsea Hightower, harbekräftat att han har en stor överraskning planerad med Bieber, bör han göra det till safinalen.

I en exklusiv intervju med Hollywood livet, sade Romeo, "Alla Justin Bieber fans kan y'allrösta på mig också. Om ni alla håller rösta på mig, jag har en överraskning, något medJustin. Jag kan inte riktigt säga, men om jag gör det till finalen, det ska vara en stor överraskning för Bieber fans. "

Kanske de två unga förnimmelser kommer att göra en sång och dans duett underfinalen av hitlåt? Bieber har några ganska bra drag och kunde säkert hålla sin egen DWTS scenen.

Ändå är det verkligen rättvist att de andra Dancing With The Stars tävlande för Romeo, 21, att dra ut löften som den här i ett försök att räcka längre i tävlingen?

Naturligtvis går Mirror Ball Trophy sällan till de bästa ballroom dansare, som DWTS kanvara lite av en popularitetstävling. Men ska Romeo foxtrot till finalen utifrån sina egnafans, inte med "hjälp" av Justin Biebers.
- justinbieber.

Postat av: Gossip

hej vill du ha gratis design ! ;D

2011-04-11 @ 20:30:25
URL: http://thegosssiper.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback