Skådespeleri eller sångare??


Nöjde sig inte med
att ta över världen av pop, vill Justin Bieber ta över vita duken också!Första Vanessa Hudgens vill sjunga igen nu Justin vill vara en dramatisk, det ärkarriärbyte dag? Om det är vi helt fancy ett knivhugg i simning i OS nästa år. Vill göralite för att skriva Rebecca Adlington?

Han hade en liten smak för båda när han dök upp i CSI förra året. Den tonåringpopstjärna berättade Australiens Kyle & Jackie O Visa "Jag vill absolut göra merskådespeleri, och ytterligare min karriär inom detta område, det är något jag skulleälska att göra."
Kanske Han gillar att se sig själv på den stora skärmen i 3D igen efter att titta på sin dokumentär aldrig säga aldrig. Vi skulle vilja ha mer Beebs 3D-action som är säker.

Han försäkrade också fans att ingen av scenerna i Never Say Never var manus och atthan får en bra utskällning från hans gran för att vara en skitig valp precis som resten av oss. Ja, fortfarande får vi tillsagda att städa upp efter oss och ja, vi fortfarande tjura om det.

"Det var inte skript ... när jag är min mormors hon alltid berättar för mig att städa upp efter mig själv, speciellt när jag är hemma. Men jag är inte hemma så ofta. "Bra om duGranny Bieber.

Vad tror du om detta? Tänk Justin bör satsa på skådespeleri? Eller ska han hålla sig tillatt göra musik?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback