Kapitel 5 !

-          Jag är ihop med Justin Bieber.

-          Vaa?  Han är ju världens kändaste tånors kille ju!

-          JAA och jag älskar han som han är och inte för att han är artist!

-          Det är jätte viktigt det gumman att du gör det vad bra!

Sen gick jag upp till mitt rum och plockade fram mobilen ur min ficka.

Du har 1 sms:

-          Hej Alva det är Justin jag undrar om du vill åka till fjällen med mig på Tisdag?? Det skulle bli jätte kul? Om du vill det kontakta mig på 070-*******!

Hm Ska jag med till fjällen eller inte??

-          Mamma Justin frågar om jag vill följa med han till fjällen på tisdag?? skrek jag till mamma.

-          Nej gumman det går  inte vi ska till sommarstugan!

-          Men mamma snälla !

-          Nej Alva sa jag ju!

-          Okej!! Jag får aldrig någonting för dig!

Jag smällde igen min dörr till mitt rum och tog min mobil som låg på sängen. Vad ska jag skriva täckte jag till mig själv!

JAG SKREV:

-          Hej Justin! Mamma är jätte dum jag får inte följa dig :’( Vi skulle typ åka till sommarstugan!

Jag fick svar direkt från Justin!

-          Nej får du inte vad synd !!! Men jag kanske kan följa med dig kanske om det går?

JAG SVARADE:

-          JA jag kan fråga mamma!

HAN:

-          Okej!

Alvas persektiv.

Ja gud vad kul om justin skulle få följa med mig till min sommarstuga! Det är ny renoverat och jättefint där. Ja min stuga är ju nere i Stockholm.

Då kunde vi bada i havet simma och dyka gå på stranden och hålla varan i handen och leta efter snäckor kanske ha vattenkrig!


Gud vad kul det skulle ha varit!

Justins persektiv.

Å Gud vad kul att komma hem till Alvas sommarstuga. Jag hörde att den låg i stockholm. Då kan vi bada i havet simma och dyka gå på stranden och hålla varandra i handen medans man letar efter snäckor!!!

Gud vad mysigt!

-          Mamma kan inte Justin få följa mig till sommarstugan då??

-          Joo det går jättebra det!

-          Tack mamma du är bäst sa jag!

Jag skyndade mig för att ringa Justin Jag slog in hans nummer i min nummerlista. Jag kunde hans nummer utantill.

-          Hej Justin det gick att du kunde följa med mig till min sommarstuga i stockholm!

-          Ja gud vad kul! Men vilken dag åker vi ??

-          Nu på söndag sa jag så vi kommer vara borta  från skolan i 2 veckor!

-          Ja då ringer min mamma Britta (skolfröken) och tar ledigt åt mig!

-          Ja vad bra ! Men hej då!

-          Hej då !

Alvas persektiv.

Jag och Justin ska till Stockholm tillsammans kan man tänka någonting bättre eller?? Nej verkligen inte nu är jag jätteglad!

Söndagen.

-          Hej justin har du packat klart?? Frågade jag i mon mobil.

-          Ja det har jag, jag är klar och väntar på er!

-          Okej vi kommer nu och hämtar upp dig hej då syns snart!

-          Hej då!

Vi åkte mot justins hus och han stog och kramade Pattie (Justins mamma).

Justin kom mot bilen och jag bra vart varm i kroppen !

Han satte sig brevid mig och tog min hand.

Jag lutade mitt huvet mot hans axel och jag somnade direkt!

Efter det hade gått 4 timmar till stockholm så var vi framme äntligen!

Kom Justin vi går till….

Fortsättningen kommer i morgon kapittel 6!


Kommentarer
Postat av: julia berglund

jätte bra! <3

meer! <3<3<3<3<3<3333

2011-04-11 @ 19:32:05
URL: http://jjuliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0