Tävling!

Lite Tävlings regler bara:
Om Ni har någonting som ni har ritat eller gjort något med justin kan ni alltid skika in eran video eller bild vad som helst till : [email protected]

Om ni skikar in dom kommer jag att lägga upp dom på bloggen!<3
Gå och spelain en musikvideo nu eller varför inte gör något med maten !
Gör precis vad du vill men kom ihog att knäppa kort på allt som ni har gjort så kanske just DU vinner!
Regler:
1.Sätt igång med detta NU!
2. Knäppkort eller filma på det som du gör.
3. Gå in på hotmail och skika saken till mig på [email protected].

4. Skika gjärna en bild på dig också.
5. i Rubriken ska det stå TÄVLING!
6. Jag kommer att lägga ut alla på bloggen i varsina inlägg.
7. Läsarna får avgöra vem som vinner genom att komentera, det inlägg som har fått fläst röster vinner!
Priser:
1:a länkar helatiden!
2:a Längar en vecka!
3:a Längar i 3 dagar !
Lycka till!
En loten bild på mig så ni känner kanske er lite säkrare inte vet jag men här kommer bilden:
//Elin!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback