Söker gästbloggare!

Hej just nu söker jag gästbloggare under sommarlovet a och kanske över hösten??
Om ni är intreserad kan ni komentera eller skika ett mail till [email protected].....
10 saker som DU ska kunna:
_______________________________________________________________________________________________
1, Kunna massor av JB.

2, Kunna massor av bloggar och andra sidor om JB.

3, Ni ska blogga om nya saker som har hänt i BIEBER världen.

4, Ska kunna blogg.se. Och ha en egen blogg.

5, Du får aldrig byta header eller design utan min tillåtelse.

6, Du ska hälst vara över 10 år.

7, Skriva en fin och tydlig text med inte så mycket smilisar bara någon gång ibland.

8, Du ska kunna översätta texter (Du får använda dig utav översättning).

9, Du ska vara trevlig mot alla!

10, JAG SKA KUNNA LITA PÅ DIG TILL 1000000000000% ATT DU ALDRIG GER UT ANDVÄNDARNAMN ELLER LÖSENORD!!!!!!!!!.
_________________________________________________________________________________

Ja då är det bara att komentera eller skicka mail. ! :D
Lycka till<3
/En♥

Postat av: Saga

Jag vill!;)

2011-06-28 @ 17:56:29
URL: http://justinbiebstories.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback